好耐冇响度打過日記啦~
係時候要寫下野啦~
其實以前都冇寫下日記嘅習慣~
不過之前個女朋友有寫開日記~
咁我就貪得意寫下~
一寫就到而家~哈!
今日好想回顧一下2月-8月嘅野~
當係一個自己俾自己一個回憶!
2月-3月
係我咁大個仔最唔開心~
最難過嘅一個月~
我同女朋友分手~
我諗番自己日日都要出去飲酒~
用醉嚟令到自己個心唔去痛~
其實幾對自己唔住~
我知好多人都擔心我~
不過我真係要俾自己放縱下!
呢個月我仲去咗Thailand玩~
不過心情勁差去玩~
都萛過得去!
3月-4月
係我工作上一個重大改變~
因為劉生將全部job都俾哂我做~
其實之前佢都有搵我做野~
不過都唔萛多~
直到呢個月~
佢嘅工作排到密哂~
10幾個job都叫哂我做~
我開始覺得我放响呢行12年心機~
而家有收穫返啦~
個人開心d!
4月-5月
都係工作忙碌~
冇咩特別~
不過都係醉到pk!
5月-6月
呢個月我去咗上海幾日~
都係幫劉生做野啦~
不過俾我覺得......
中國d地方~好勁好勁~
唔係講佢地而家~
而係我覺得中國好多地方~
10年後一定會追到哂香港~
上海成個香港咁~
我真係覺得我地香港人真係要add oil~
唔係10年後我地食屎都得~哈!
6月-7月
6月本身冇咩野~
不過一樣過得幾辛苦~
因為係我之前女朋友生日月份~
有d難頂嘅~
不過經我呢幾個月以淚洗面後~
已經個人開始番嚟~
我感覺到之前嗰個kenny返緊嚟~
好好多啦!
7月-8月
今個月中去咗Thailand嘅清邁做野~
諗住實冇死啦~
仲唔黑到呀媽都唔認得~
仲有人敢話我白~
打x佢~點知...............
錯哂囉~
清邁原來冇咩太陽囉~
都萛啦~last嗰兩日~
第一日1-2點哂到我pk~
一d準備都冇~
得個'紅'字~
第二日我醒啦~
有咁少著咁少去啦~
黑鬼油都出嚟啦~
點知.................
佢老味行雷同落狗屎囉~
頂呀~係咪個天都唔鐘意我呢?
跟住點!?
咪返到hk病咗囉~唉..............
呢幾個月就係咁啦~
完了~哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()