今晚想講吓一個故事~
雖然唔係發生响我身上~
但我知道後有d心酸!
近排認識咗一個朋友~
佢個人幾開朗~幾開心~
不過佢係自己一個人住~
咁我就問佢做咩唔同屋企人住啦~
咁佢就話同屋企人唔係好夾~
自己好細個就自己一個人住~
咁我好奇問佢~
都係一家人~你可以行第一步啫~
咁佢就話你冇睇我個blog咩?
冇喎~做咩呀?
佢就同我講佢爸爸原來過身了....
........................................................
我當時有d呆咗~
唔係因為知道佢爸爸過身而呆了~
而係我好難想像到一個幾開心~
幾開朗嘅女仔~原來係爸爸過身了~
咁我再去佢個blog睇佢寫咩~
原來佢爸爸係因為工業意外過身的~
而佢嘅說話俾我覺得佢應該用咗好大努力去面對~
我知我朋友好掛住佢爸爸~
好想有個人氹吓~任性吓~
我都感覺到佢其實另一面原來好唔開心~
當我睇哂佢寫d感受後~
我個心都有d心痛~
雖然認識咗呢個朋友唔係耐~
不過我呢兩日响度諗~其實我好幸福~
我地都真係好幸運~仲有一個家~
仲有父母~兄弟姊妹~
你地試想吓冇咗親人嗰種滋味~
其實真係好難受同好難去面對~
我好服我呢位朋友~
因為我感受到佢呢幾年自己一個點去面對!
祝福我呢位朋友...............
每天都開開心心!
希望各位珍惜身邊人~
都希望各位朋友父母身體健康!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()