又係時候打下我呢排嘅野啦~
 
我呢排最忙嘅~就係忙緊我嘅新公司~
 
係呀~你地冇睇錯~我開新公司啦~
 
其實都唔可以話係開自己公司~
 
而係同我而家個老闆~仲有兩個第二間兩個師父夾份~
 
就當係俾自己一個攞一個經驗啦!
 
其實我28歲啦~係時候要試下去學習點去攪間公司啦~
 
好想有一間自己嘅公司~咩都去理~
 
咩都去管~咩都要做~咩人都要聽佢地講咩~
 
我諗我真係要試下俾人事煩下先得~哈~
 
因為我係一個唔俾人煩得嘅人~
 
好冇耐性架我~不過諗到如果我將來有能力自己開一間公司嘅時候~
 
先發覺自己咩都唔識~咁又點開公司喎!
 
5月就係公司開張啦~呢1-2個星期就係咁同toby傾公司點整好~
 
會點行公司d野~仲要搵下有冇stylist會去我公司做~
 
頭都大呀~鳴.............
 
不過我同toby都深信~只要我地做好每一樣事情~
 
我地之後就可以好好咁落去~
 
係時候俾多d壓力自己去成長啦~
 
嚟緊5月~就係我嘅-----新的開始!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()