近排唔知點解~好多人都話我變咗~
有之前嘅女朋友~又有之前一齊玩嘅朋友~
佢地都有對我嘅改變有唔同嘅睇法~
其實...我都覺得自己係有改變到~
而改變得最大嘅係......我對拍拖嘅愛情觀唔同咗!
我唔會去用哂我嘅時間~去對每一次嘅感情~
呢一年~有過好多女仔响我身邊出現過~
不過只得一個令到我好有衝動去同佢拍拖~
其餘嘅~都係過客!
有個ex話我~同你一齊嗰時都幾有安全感架~
點解你呢年d女仔~好似冇一個係拍拖咁嘅?
係~根本冇一個我係想拍拖~可能我只係想有一刻開心~
我覺得而家要事業為重~唔想再俾感情令到我更加煩~
不過自問我唔覺得我有害過呢d過客~
因為响開心前~我都冇強迫過佢地要放感情~
我地開頭會講清楚~大家都有一個共識~
只係想而家開心~不過~有一d過客會慢慢想多咗~
想要求更多!
咁責任係响我度咩?
我唔係介意人點睇我~不過如果係我朋友嘅~
都會明白我點解會咁去行呢條路~
你...........有幾明白我?
你...........有冇去感受過我?
我...........痛嘅時候有邊個知?
我...........跌低要再去企响身嘅時候你又知唔知道?
我今日嘅改變~係因為呢一個時間我有需要去咁做~
我先可以面對到!
有個好好嘅朋友話我~你而家真係唔啱拍長拖~
因為我一拍就放哂落去~咁好影響到你~
一個講~我唔信~到第二個好朋友又咁講~
我係咪要信下我d朋友呢!
係我嘅朋友~我深信佢地會好明白我嘅改變~
而唔明白我嘅~唔緊要~
因為我.........一d都唔care你點睇我~
呢個就係我!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()