終於肯去寫blog啦~哈~

其實因為呢兩,三個星期真係有好多事發生~

我就呢兩日病到死咗~感冒同發燒~help.....

跟住上個星期就俾d死人記者偷影我~

好彩老闆嗰邊信我咋~唔係真係小命不保~
 
真係好唔明d記者而家可以做到咁~

唔好俾我見到你~我一定搵屎淋爆你!

再上個星期就攪到我訓又唔敢訓~

食又冇胃口~就係我呀bee.......

上兩個星期發現佢'all'血~嘩~嚇到我呀~

咁就同佢去睇醫生啦~點知..........
 
醫生話佢膀胱度有胆石~

一定要做手術~唔會就會死~

咁就更係立即叫佢做啦!

其實呀bee呢一生都幾慘~

又俾狗咬過~又俾車撞過~

好似冇過好野响佢身上出現過咁~

所以就算用幾多錢~我都要同佢做手術~

好再而家佢冇咩野~不過就好似嬲咗我咁~

因為~~哈~睇相啦...............

佢一返到屋企~就好可憐咁望住我~

想我幫佢除咗佢~不過~醫生話唔除得~

咁佢就嬲嬲地行開唔鬼理我~真係大胆~

使我咁多錢~(*&(*(&^%$%^$^%*_+!~想死呀!

點都好啦~而家冇野就好啦~我先放心咋~

呀bee你呀~take care your body~

使我咁多錢再有事~我就打到你飛起!

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()