今晚無無聊聊咁食飯嘅時候~
見到無線做緊一個講d人點成功嘅節目~
開頭睇都係聽d人講下自己後生去到香港又幾辛酸~
再講點去發展自己嘅事業~
點知睇到最後~個主持就講咗一句我成日聽到~
而我又聽到之後唔會去諗嘅一句說話:
<每一個人嘅成功~都係上天俾咗個機會你~
而當你去捉緊呢個機會~成功就會响你面前>
好老土~不過都係發人深省的一句說話~
我覺得上天唔止俾咗一個機會我~
其實上天都對我幾好架啦~
一直都俾咗好多機會我~
諗番起開頭做我呢行~做'靚仔'俾人點到你頭都大~
係必經嘅路~仲要俾人'哈'到你上心口~
去到'無名髮'~就咩都關我事~洗泠氣係我~
老闆要買飯返屋企食係我~
老闆唔記得攞報紙~要攞番去佢屋企係我~
明明d野唔係我做~d客返嚟要re又係我~
收工最後又係我~幫公司關門又係我~
好似間公司係我咁~不過諗番起~
如果唔係咁~我今時今日都唔會學到咁多野~
一d你地返工學唔到嘅野!
呢d就係你開頭做咗幾多~
你將來得到幾多!
今日嘅我~其實都幾多機會~
其實都真係唔錯架啦~
希望可以真係捉緊每一個機會啦!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()