我公司終於都响01/07/07正式開張啦~
 
5月至7月足足要等2個月先開張~真係等到有d急!
 
不過而家終於open啦~哈!
 
嗰日4點鐘開始~就有好多朋友嚟咗啦~
 
當然有我一大班好朋友啦~
 
不過原來我地冇影到相囉~hehehe!
 
個party玩到2-3點到~
 
不過我1點多d就醉到走咗~
 
飲紅酒真係唔可以飲得多~呵!
 
我想响呢度~多謝好多人~
 
如果溜咗你個名~唔好嬲呀~
 
因為真係要多謝好多人!
 
(排名不分先後)
 
多謝華仔老闆,2家姐,poon poon,jean,
 
rachel,william,sammi,呀超,呀芝,呀森,
 
呀峻,張明,joyce,terry,呀鬼同佢女朋友,jerrine,kurt,joyce(dee)
 
johnny,chak,青雲,davie,cherry,yuki,vincent,
 
cliff lam,air my hair嘅dick,kurt,sam,on,fly.
 
cathy(A1),charles(L'oreal),jenny(real),
 
我班jun-chloe,car,kela,fanco.
 
toby,kenji,sammy,wick,ruby,coby,leo......
 
應該仲有好多人~不過真係記唔哂~哈!
 
公司生意算唔錯~我諗去到9月到會好d~
 
不過我9月頭又要飛啦~仲要一飛就要成2個月~
 
又冇時間响公司~唉!
 
呢度想講下我個jun-Chloe~
 
佢會飛去第二度讀1個月書~
 
add oil 啦~俾d心機~
 
我知對你嚟講冇問題嘅!
 
好~差唔多啦~要訓~呵....
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()