死..成日俾人鬧我唔寫blog...
其實係我要等人俾相我..
最好笑係俾相我嗰個係同我一齊住個家姐..
要等成個月先肯俾相我...唉....
好~第一件事更係要講下14/09嗰日先啦~
因為係我爸爸大壽~
我呀姨同姨丈仲响荷蘭返咗H.K玩3星期~
嗰日開咗4圍~
我仲要坐去呀媽d朋友度~呵~~
睇下我張全家幅先~呵~
 
跟住更係講下我生日party啦~
我同peggy一齊攪架~
因為我18號佢21號~
我就就下佢21號星期6先攪~
好多人呀嗰日~
開頭都好好玩~不過因為自己2點就死咗~
2點幾我就走咗啦~呵~
都係唔講啦~睇相吧啦~
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()