第一次响度寫吓野~等我嘅朋友可以知道我嘅心情~
其實我有一份日記~不過唔方便公開~
只可以將一d我覺得可以俾你地睇嘅~
放响度俾你地睇!!!感受一下真正嘅"Kenny"
2005 年 07 月 31 日 星期日
好多日都無好好的睡覺了~今日開始~我真的可以好好地休息了~
呢兩星期有好多好多事情發生~又快又特然~有起有低~
呢個心情真的令我差點精神有點問題!
不過~我真的好幸運地~我身邊的朋友~家人都無條件地~
好耐心的陪伴住我~令我終於知道我有幾幸福~我唔係咩都無哂!
有好多朋友我都要多謝的~kurt~lily~poon poon~rachel~chiu~sammi~joyce(dee)~
立哥~我媽咪~我老豆~我個仔呀bee~仲有我身邊一個對我無條件去為我付出的二家姐~
佢地真係用了很多心機~時間~口水(哈~哈)去陪伴我呢個時刻~
如果無咗佢地~今日嘅kenny真係唔知會變成點~好多謝佢地對我的愛~
我係真的感受到架~係你地令我明白到甚麼是珍惜自己~
係你地令我明白到甚麼是擔心~係你地令明白到甚麼是現實~
係你地令我明白甚麼是朋友~親情!
我kenny唔識去為你地做甚麼~我只係可以在這裡同你地說一句:
i love u!!!你地放心~我無事了~我仲有你地~有你地就夠了~
只要有你地响我身邊~我相信我kenny係唔會有事~
有你地的愛已經足夠了!
好多謝你地!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()