我照顧咗呀BE都差唔多成年啦~都未試過幫佢POST D靚仔相~
而家就整張先~哈!
記得二家姐上年新年~因為冇時間照顧佢~我就幫家姐照顧住呀BE先~
點知養吓養吓~先發覺自己同佢發生咗感情~哈~好想養呀BE~
咁啱原來家姐佢老公唔想養~咁呀BE就俾咗我啦!(其實係唔使錢~
更係養啦~哈)
我養咗呀BE成年~佢真係陪過我開心同唔開心嘅日子~
開心時候就玩吓佢~哈~唔開心嘅時候就攬吓佢~幾唔開心都好~
一攬吓佢就開心番哂!
我而家真係當呀BE係我個仔咁~不過我個仔成日要等我番屋企囉~哈!
點都好~响嚟緊嘅日子~我會好好咁照顧呀BE~呀BE你要乖呀~哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()