首先多謝關心我嘅朋友先~唔好意思~
 
要你地擔心~我心情好多了~thx!!!!
 
其實之前因為同呀哥有d問題~
 
吵過下~識我嘅人都知我好少同呀哥吵架~
 
因為我好尊重我呀哥~
 
佢講一我唔敢講二~
 
件事係點解我就唔講啦~
 
我同佢可以係話冇野啦!
 
公司就.........都冇咩好講~
 
因為只係大家方向不一~
 
都改變唔到~只可以就係做番自己野!!!
 
至於我之前提及嘅'妳'
 
我嘗試去忘記我習慣嘅野~
 
我冇怪過任何人~
 
因為係我自己一廂情願~
 
係我自己多咗啫~
 
我好快就冇事~
 
冇事就會出現番架啦!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()