我都唔知道係我問題~定係你地問題~
點解我d ex...一飲醉就鐘意零晨3-4點打黎搵我...
講一d我諗佢地自己都唔知點解既說話...
點都要推卸責任...點都要講到自己有幾錯...
點都要講下可以前...點都要講下搵我幾有安全感...
嘿...你地上當年分手同我講既原因...
唔係就係話d責任向哂我度咩?
咁而家d責任又向邊個度!?
唔係就話我咩都錯哂咩?
咁而家你又有幾錯!?
唔係話我成日拎以前黎講咩?
咁而家你同我講番以前係點解!?
唔係就係話我冇安全感咩?
咁而家我又何來安全感俾到你地呢?
認真講句..我好樂意同你地做番個朋友...
都好樂意向你地開心同唔開心既時候同你地分擔同分享...
不過一定唔會係你地夜晚3-4點飲醉酒既時候...
你地其實知唔知會影響到我,我家人呢?
你地其實問心一下...有冇諗過我感受?
係唔係飲醉左...你地d大小姐想做咩就做咩...
就可以唔顧及人呢?
咁我係咪要同你地連朋友都冇得做...
咁先係最開心呢?
我成日只會俾我d朋友鬧我...
話我自己對你地心軟係自己攞黎衰...
係唔係我對你地要絕d你地先會開心呢?
希望你地自己正視一下你地自己d問題...
好嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()