幾年前有一天...有個朋友帶了朋友黎搵我剪頭髮...

都幾靚既一個女仔...

當時沒有甚麼特別的感覺...只係剪完頭髮...

佢就走左啦!!

過左1-2日...我朋友打黎話夜晚想去玩...

原來佢會同俾我剪過頭髮既朋友出黎玩...

就係咁我地就約好去灣仔等....

點知我朋友成11點都未出到...就叫佢朋友搵左我先...

咁佢朋友就打俾我話唔知自己響邊度...

咁我就話俾佢聽大約點行...點知個女仔好惡咁同我講...

先生...我真係唔認識囉...你講俾我聽都冇用架!!!

哈...當時我o左咀...但係就係因為我好耐未試過有人咁惡對我講野...

我俾佢呢種咁既行為引起我對佢既興趣...

當晚既佢...令我深深記住呢個人!!!

呢件事起碼係4-5年既事啦...但係都係令我一直好在意既一個人...

因為我發現我自己一直miss左個人...呢個人...

就係我講呢件事既女仔...其實...我都真係幾鐘意呢個女仔...

響佢面前...我真係可以做番自己...

不過係自己miss左在先...我都唔想再令到佢唔開心啦...

響度希望妳都可以好幸福咁過日子!!!

i miss u!!!!

a6315364.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    KEnny_GGG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()